המדריך לקניית מיקסר ביתי

מיקסר ביתי הוא אחד המכשירים הכי יעילים במטבח הישראלי. זהו המכשיר האידיאלי עבורכם בשביל להכין עוגות מעולות. אם אתם צריכים להקציף ביצים או ללוש את הבצק בצורה מקצועית, מיקסר ביתי יכול בהחלט לעשות את העבודה. איך יודעים איך לבחור את המיקסר המתאים מכל המוצרים הנמכרים כיום בשוק? קודם כל ישנם כמה חברות בעלות שם שאפשר לסמוך עליהם. במגוון המלא באתר פומפה של מיקסרים למכירה תוכלו לבחור כל מוצר בהתאם לחברה המועדפת עליכם. מיקסרים של חברת BOSCH  האיכותית ושל אמקור כולל חברות נוספות כולן מהטובות ביותר בתחום. בדקו קודם כל את החברה ובחרו את המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם.

הסוגים השונים של המיקסר כוללים:

  • מיקסר ידני: המוצר מתאים עבור תערובות קטנות, תערובות דלילות ועבור הקצפה. מיקסר ידני נוח מאוד לאחסון. הוא קטן וקומפקטי ותוכלו לאחסן אותו בקלות בארון. הפעלת המכשיר דורשת מאמץ והיא יכולה להיות מעייפת. זהו שיקול מרכזי בקנייה אך כמובן שתוכלו גם להתגבר על הקושי.
  • מיקסר שולחני: המוצר מתאים עבור תערובות גדולות, תערובות סמיכות ועבור לישה של בצק. הוא גדול ומסיבי ויש למצוא לו מקום מתאים במטבח. מיקסר שולחני מאוד נוח לשימוש הוא מאפשר עבודה קלה ונעימה והוספה של חומרים בצורה נוחה.

ישנו מיקסר נוסף המשלב את שני הסוגים. זהו בעצם מיקסר ידני אך התוספת היא זאת שעושה את ההבדל. מחברים אליו קערה והתקן והוא מאפשר תהליך עבודה נוח יותר.

מיקסר ביתי – ביצועים

כמו כל מכשיר חשמלי, הביצוע תלוי בהספק העבודה. עוצמתו של המנוע היא זאת הקובעת את ההספק והיא נמדדת בוואט. הספק גבוה משמעותו מיקסר היכול להתמודד עם תערובות סמיכות. מיקסרים עם הספק גבוה מתאימים למסה גדולה של חומר ולבצק והם יכולים גם לשמש עבור עיבוד כמויות מזון גדולות. לפני כל בחירה עליכם לדעת מהם הצרכים שלכם ועבור אילו מטרות אתם רוכשים את המוצר. לאחר מכן התאימו את ההספק למטרות הספציפיות שלכם. אם החלטתם על מיקסר ידני תוכלו לרכוש אחד עם הספק של 150 עד 350 ואט. אם בחרתם במיקסר שולחני ההספק הוא בין 400-1000 וואט. מיקסר משולבים שולחני וידני מגיעים עם 200 וואט. אם לדוגמא אתם צריכים ללוש ק”ג של בצק תצטרכו לרכוש מוצר עם 1000 וואט בשביל לבצע את המלאכה בצורה  שלמה.

פרמטר נוסף חשוב לא פחות הוא קיבולת הקערה. עליכם לבחור בקערה המתאימה לגודל המשפחה שלכם. באופן בסיסי משפחה ממוצעת מספיקה עבורה קערה בנפח של ארבעה ליטרים בלבד. בחרו את הקערות המתאימות בקפידה, בהתאם לצרכים שלכם במטבח. פרמטר נוסף הוא דרגות המהירות היכולות להגיע עד 12 דרגות. אם אתם צריכים ציוד מקצועי הדרגות יכולות לעזור לכם בהחלט אך עבור שימוש ביתי שלושה מצבי מהירות יכולים להספיק.

טווחי מחירים

טווחי מחירים של מיקסר ידני יכול לנוע בין 100 שקלים ל450 שקלים תלוי בחברה ובפרמטרים נוספים הקשורים לאיכות הביצוע. מיקסר משולב ומיקסרים שולחניים הם יותר יקרים ומתחילים בסביבות 200 שקלים ויכולים להגיע לכמה אלפי שקלים עבור המוצרים המובילים למקצוענים אמיתיים.

 

 

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

בואו להתנדב

Share this on WhatsApp עיריית אשקלון יוצאת בקמפיין נרחב לעידוד ההתנדבות ליחידת החילוץ העירונית ׳מגן’ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.