מנהלים חדשים לבית הספר ‘נוף ים ב” ו’ארלוזורוב’

דוד דואני ורונית לוגסי נבחרו לנהל את בית הספר ‘נוף ים ב” ו’ארלוזורוב’ בהתאמה. לשניים ניסיון ניהולי וחינוכי עשיר. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: “אני משוכנע שהם יסייעו לנו להוביל קדימה את מערכת החינוך ואת תלמידי העיר”
שני מנהלים חדשים ייכנסו, החל משנת הלימודים הקרובה, למערכת החינוך העירונית: דוד דואני קוטלר, שישמש כמנהל בית הספר נוף ים ב’ ורונית לוגסי, שתשמש כמנהלת בית הספר ‘ארלוזרוב’.
דואני-קוטלר, תושב כפר עזה, התחיל את דרכו במערכות החינוך הבלתי-פורמאלי כמדריך ומורה במרכז קהילתי, בתנועת ‘הצופים’ ועם נוער חירש ולקויי שמיעה. במקביל, לימד בבתי ספר ושימש מחנך ומורה להיסטוריה ואזרחות בחטיבת ביניים. לפני כארבע שנים נבחר לנהל את בית הספר היסודי ‘שער האריות’ בחולון. דואני קוטלר יחליף בתפקידו את המנהלת מלי אמבר שפרשה.
לוגסי, תושבת כוכב מיכאל, התחילה את דרכה במערכת החינוך בבית הספר ‘ארלוזורוב’, שם שימשה כמורה, רכזת תקשוב, מחנכת וסגנית מנהל. בשנת 2012 זכתה בתואר ‘המורה של המדינה’ ובעקבות כך יצגה את מערכת החינוך במצב חירום בקהילה היהודית בארצות הברית. לוגסי תחליף את המנהל אריאל סעדון.
ראש העיר בפועל, תומר גלאם: “ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים בשיאה. הן מהבחינה הפדגוגית והן מבחינת הצטיידות, שיפוצים ומבנים ואני שמח שאנחנו מאיישים תפקידים חשובים ומשמעותיים שיסייעו לנו להוביל קדימה את מערכת החינוך בכלל ואת תלמידי העיר בפרט. אני מאחל לשני המנהלים החדשים הצלחה רבה בתפקיד”.
דוד דואני קוטלר: “אני מצפה בהתרגשות לאחד לספטמבר ובטוח שיחד עם הצוות הנפלא של בית הספר, נמשיך להצעיד את ‘נוף ים ב” קדימה לקראת הצלחות והישגים נוספים. אני מברך את התלמידים ואת ההורים בשנת לימודים מוצלחת ומשמעותית”.
רונית לוגסי: “אני שמחה וגאה שנבחרתי לנהל את בית הספר ארלוזורוב, בו לימדתי וחינכתי דורות של תלמידים למעלה משני עשורים. מאחלת לכל התלמידים ולתושבי העיר שנת לימודים פורייה, בריאות והצלחה”.
שינויים נוספים גם בבית הספר ‘רמב”ם’ אותו יחזור לנהל יצחק בריגה ובמקיף ב’, אותו ינהל מי שנבחר לאחרונה, יניב עקיבא.

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

קיבלו מלגה

Share this on WhatsApp אלפי סטודנטים מאשדוד ואשקלון קיבלו השבוע מלגות לימודים מתוכנית פר”ח אשר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.