עוד גל בדרך

ראש העיר, תומר גלאם, לתושבים:

“אפשר למנוע את הגל השני; הרבה תלוי בהתנהלות התושבים”

בישיבה דחופה שקיים בנושא הנחה להגביר את האכיפה העירונית; “הדרך היחידה למנוע התפרצות נוספת של הנגיף היא בשמירה על הנחיות משרד הבריאות”, אמר

הבוקר (ראשון) קיים ראש העיר, תומר גלאם, ישיבה דחופה עם גורמי המקצוע בעירייה, זאת על רקע מגמת התפרצות נגיף הקורונה ברחבי הארץ.

בישיבה השתתפו סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, חברת המועצה הממונה על החינוך, עדנה ולנשטיין ונציגי המכלולים השונים, בהם חינוך, ביטחון וחירום, דוברות ושירות, חברה עירונית, רווחה ובריאות הציבור.

במהלך הישיבה ביקש ראש העיר להגביר את האכיפה העירונית ולצדה את ההסברה, הן בקרב התושבים והן בקרב בעלי העסקים, בדגש על מרכולים וסופרים, אודות החשיבות של עטיית מסכה במרחב הציבורי והקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

בנוסף, שוחח ראש העיר עם מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ”מ רונן אבניאלי, וביקש ממנו גם כן להצטרף למאמץ העירוני על ידי הגברת האכיפה המשטרתית נגד אי עטיית מסכה ושמירת מרחק.

מוקדם לכן סייר ראש העיר בקניון ‘גירון’ וחילק מסכות לעוברים ושבים, תוך שהוא מחדד בפניהם את החשיבות בשמירה על ההנחיות. כמו כן, פנה ראש העיר לתושבי אשקלון בעמוד הפייסבוק ואמר: “כפי שזה נראה אנו עומדים רגע לפני גל שני של מגיפת הקורונה. ההקלות שהיו בלתי נמנעות נוכח המצב הכלכלי אליו נקלענו, גובות מחיר, ואליהן מצטרפת לצערי גם שאננות של אזרחים שסבורים שמגיפת הקורונה כבר מאחורינו.

“המציאות שונה לחלוטין – המגיפה עוד כאן וככל הנראה תישאר איתנו עוד חודשים רבים. הדרך היחידה למנוע התפרצות נוספת של הנגיף היא בשמירה על הנחיות משרד הבריאות.

“על כל אחת ואחד מאיתנו מוטלת החובה לשמור על עצמו ועל הסובבים אותו – אל תצאו מהבית בלי מסיכה ושימו אותה בכיסוי מלא של הפה והאף, אחרת היא כלל לא יעילה. שמרו על מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, שטפו ידיים באופן תכוף.

“רק כך נצליח למנוע התפרצות מחודשת של הנגיף ולצערי גם סגר שני שעלול לגבות מחיר יקר אף יותר מהסגר הקודם. זה תלוי רק בנו. בואו ניקח יחד אחריות על המשבר. זו הדרך היחידה לצאת ממנו”.

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

מיצגים בכבוד

Share this on WhatsApp שחייניי ושחייניות מכבי אשקלון השתתפו בתחרות גביע האביב חמישה שחיינים ושחייניות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.