פסול לנהיגה נתפס נוהג

הנהג עורר את חשדם של השוטרים .בבדיקה התברר שמדובר בנהג הפסול לנהיגה

במהלך פעילות של שוטרי הסיור במשטרת ישראל בעיר אשקלון, ביום ג’ נעצר לבדיקתם רכב שעורר את חשדם. נהג (37) הרכב שניסה להקשות על השוטרים בזיהויו, עוכב אל תחנת המשטרה שם התברר כי מדובר בתושב הדרום פסול לנהיגה. בסיום חקירתו הוא נכלא.

“נהיגה בפסילה ביודעין, על אחת כמה וכמה גם ברכב לקוי, מהווה סיכון ממשי לציבור משתמשי הדרך. פעילות ואכיפה כנגד נהגים שכאלו המזלזלים בחוק ורומסים את החלטת בית המשפט, תימשך במטרה להגן על האזרח”.

שוטרי הסיור שעסקו אתמול בפעילות למען הגברת תחושת הביטחון של תושבי העיר אשקלון, הבחינו ברכב שעורר את חשדם מאחר שנראה מפורק בחלקו. בדיקת מסוף מהירה העלתה כי תוקף רישיון הרכב פקע לפני למעלה משנה וכי הרכב הורד מהכביש לצורך פירוק. לאחר שהרכב נעצר ביקשו השוטרים לזהות את הנהג שמצדו ניסה להקשות על השוטרים וטען כי אינו זוכר את מספר הזהות, עד שעוכב אל תחנת המשטרה שם זוהה כתושב אום בטין שליד באר שבע וכי הנו פסול לנהיגה על ידי בימ”ש למשך 14 חודשים מחודש יולי 2018.

הנהג החשוד הועבר לחקירת בוחני התנועה שבסיומה הוא נכלא והיום כבר צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי התביעה המשטרתית.

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

מזעזע:אב הבית במתנ”ס נווה אילן חשוד

Share this on WhatsApp משטרת ישראל עצרה לחקירה אב בית במתנס בעיר אשקלון, בחשד לעבירות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.