ראש העיר ערך ביקור עבודה בשכונת נווה דקלים

ראש העיר, תומר גלאם, בסיור בשכונת ‘נווה דקלים’:
“נביא את השכונה למקום שהיא ראויה לו”

סיורי ראש העיר שודרגו והם כוללים גם סיור מעקב אחר ליקויים; כך, שבתוך שבוע סייר ראש העיר, יחד עם הגורמים המקצועיים, פעמיים בשכונה ועמד מקרוב אחר הדברים
ביום שני האחרון סייר ראש העיר, תומר גלאם, בשכונת ‘נווה דקלים’ יחד עם גורמי המקצוע בתחומים השונים – תפעול, ניקיון, גינון, תאגיד המים, פיקוח, איכות סביבה ועוד. ראש העיר עמד מקרוב אחר מספר ליקויים שעלו בסיור מקדים שנערך בשכונה בשבוע שעבר, הן על ידיו והן על ידי תושבים שהצטרפו לסיור.
בין הליקויים שטופלו – תיקון אבנים משתלבות, שדרוג וגינון הגינות הציבוריות וגזימת עצים. למעשה, בחלק מהמקרים טופלו הליקויים כבר בסיור הראשון, בהתאם להנחיית ראש העיר לטפל בהן באופן מיידי, ובחלקם השני, ניתן היה לראות את העבודות מתבצעות במהלך הסיור השני.
אופי הסיורים החדש והמהפכני נועד לתת מענה במקום לפניות שעולות מהשטח או מהמוקד העירוני על ידי התושבים ובנוסף לעקוב באופן בלתי אמצעי וממקור ראשון, על ידי ראש העיר, אחר יישום הפתרונות לליקויים.
“הצוות המקצועי בעירייה ואני, מגיעים ונגיע לכל מקום. מטרת הסיורים שאני מבצע היא לעמוד מקרוב על הבעיות ולנסות לפתור כל בעיה ובעיה. במהלך שנתיים וחצי סיירתי וביקרתי בכל שכונות העיר ואני ממשיך לעשות כן. יש לפנינו עבודה רבה שלא טופלה במשך שנים רבות ואנו מצמצמים פערים, אנו מפתחים ומשדרגים שטחים ציבוריים, משקמים שכונות וותיקות ומחדשים תשתיות”.
עוד הוסיף ראש העיר כי אין יותר טוב ממראה עיניים. “כשאנחנו מגיע למקום ורואים את הבעיה בעיניים, אנחנו יודעים לתת פיתרון במקום”.

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות admin

קרא גם:

בואו להתנדב

Share this on WhatsApp עיריית אשקלון יוצאת בקמפיין נרחב לעידוד ההתנדבות ליחידת החילוץ העירונית ׳מגן’ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.