שישי מושלם בזיארה

ביום שישי שעבר החל ליין שישי בצהריים במסעדת הזיארה. בירות ,גלידות או אוכל טוב יחד עם נוף מרהיב ומוזיקה מצוינת מול הים מבטיחים להפוך את הליין החדש לאטרקציה של הקיץ באשקלון
אחד הגורמים החשובים בתקופה זו של השנה הוא כמובן מזג האוויר שמתחמם. אם בחג הפסח עדיין מעט קריר בטח בערבים, הרי שבתקופה זו החמימות משתלטת. הימים הופכים חמים יותר, ובלילות נעים במיוחד. הטמפרטורה בימים אלו, היא בטח כזו שנתגעגע אליה במיוחד בעוד כחודשיים. במסעדת הזיארה לוקחים את ההתחממות צעד אחד קדימה , בימים אלו הושלמה בנייתה של גלידרייה קטנה המוכרת גם משקאות קלים בכניסה למסעדה, בנוסף על אותה אטרקציה שצפויה למשוך אליה לא מעט מבקרים בימי הקיץ, ביום שישי שעבר החל “ליין” חדש של מסיבות שישי בצהריים, במרפסת הצופה אל הים במיקום מושלם. “זיהינו את המחסור במקומות בילוי בימי שישי בצהריים”, מספרים אנשי הזיארה .


“נכון שיש מקומות לשבת ולשתות בירה גם על החוף, אבל רצינו לתת חוויה מעט שונה. אצלנו באים ביום שישי עם הבריזה הנעימה, אפשר לקחת גלידה ולאכול, או להזמין אוכל מהמסעדה או סתם לשבת בכיף עם בירה מול הים. יש דיג’יי קבוע שמנגן מוזיקה טובה, אין דרך טובה מזו לקבל את השבת. התגובות שקיבלנו ביום שישי האחרון היו מעולות, ואני מזמין את כולם ליהנות אתנו בכל שישי”.

 

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

בואו להתנדב

Share this on WhatsApp עיריית אשקלון יוצאת בקמפיין נרחב לעידוד ההתנדבות ליחידת החילוץ העירונית ׳מגן’ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.