תלמידי אמי”ת תומכים בבית חולים ברזילי

 תלמידי אמי”ת מקיף ב’ מחבקים את בית חולים ברזילי במחווה מרגשת בעקבות נטישת האחיות לבית חולים אסותא באשדוד”להיות חלק מקהילה פירושו של דבר להיות מעורב ורגיש לנעשה בה.”

כך אמרו השבוע תלמידי אמי”ת ב’ באשקלון שיזמו יום שכולו תמיכה בבית חולים ברזילי. אין זה סוד כי קיים רעש חזק סביב עזיבת אחיות את בית החולים ומעברן לבית החולים החדש אסותא שנפתח באשדוד. כל מי שמבקר לאחרונה בבית החולים ער למצוקה הקשה של מחסור בכוח אדם מצוקה הבאה לידי ביטוי בחדר מיון עמוס. תורים ארוכים ומייגעים ותחושה שהעגלה מתפרקת. לתחושה זו היו שותפים תלמידי שכבת יב אשר במסגרת שיעורי החינוך והאזרחות דנו בחופש העיסוק מול הזכות לחיים וכן הזכות לקבלת שירותים רפואיים נאותים. בעידודו של מנהל ביה”ס החדש, יניב עקיבא, שכבר מתחילים לראות בשטח את ניצני השקעתו במשמעת, בחזית ובערכי ביה”ס, החל להתגבש בשכבה שיח שעסק בדרכים בהם ניתן לסייע או להביא למודעות ציבורית. במסגרת התוכנית למעורבות חברתית בוגרי בית הספר החליטו להירתם לטובת בית החולים ברזילי . נציגי השכבה ישבו על המדוכה והחליטו לצאת במספר צעדים . המסקנה הראשונה הייתה שיש לעודד ולתמוך בצוות העובדים ובעיקר ברופאים והאחיות העושים ימים כלילות למען האוכלוסייה בדרום .

התלמידים הכינו כרזות ושלטים התומכים ומעודדים אותם להישאר ולעבוד בבית החולים שהרי בית ומשפחה לא נוטשים. לצד כרזות תמיכה הכינו התלמידים בסיוע הצוות החינוכי שי קטן אשר מביע את ההערכה העצומה אשר הם רוחשים לצוות הרפואי המסור ואותה העניקו התלמידים לאחיות ולרופאים כדי להכיר להם תודה על עבודתם המסורה ולרומם את רוחם ולחזקם לקראת השנה החדשה שימשיכו בעבודתם ולא יתפתו לעבור לבית החולים השכן. בבקרו של יום שני הגיעו כ חמישים תלמידי השכבה הסתובבו במחלקות השונות בחדר המיון . החום שקרן מהתלמידים העלה חיוך רחב ואצל חלקם אף גרם לדמעה. אנשי צוות בית החולים ממש התרגש לנח המחווה שניתנה להם ע”י תלמידי בית הספר.

תלמידי השכבה הצהירו שמלאכתם לא תמה בין שלל האירועים המתוכננים המשך תמיכה בצוות בית החולים, החתמת ציבור על עצומה התומכת בנשארים ושלל רעיונות הקורמים עור וגידים בימים אלו

טליה גדיאן תלמידת בית הספר אמרה בסוף היום, “הסתובבנו ברחבי המחלקות עם “פרחי שוקולד” אותם הענקנו לרופאים ולאחיות במפוזרים במחלקות. ההתרגשות ניכרה על פניהם, ועם כמה שזה הפוך, הם הודו לנו. כל פרח שוקולד לווה במילות תודה שאינן מובנות מאליהן, ואפילו גם חיבוק. היה מקסים ומעשיר, ומלא הערכה תודה לכל עובדי הרפואה למיניהם על עבודתם הקשה.”
את התלמידים ליווה במהלך כל היום הצוות החברתי הערכי של בית הספר. 

שתף באמצעות:

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

אודות מערכת האתר

קרא גם:

קיבלו מלגה

Share this on WhatsApp אלפי סטודנטים מאשדוד ואשקלון קיבלו השבוע מלגות לימודים מתוכנית פר”ח אשר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.